(tr) yeryuzu postasi: İran'da eğitim emekçileri ülke genelinde sokağa çıktı

a-infos-tr at ainfos.ca a-infos-tr at ainfos.ca
8 Mayıs 2019 Çar 08:20:52 CEST

İran'da eğitim emekçileri 2 Mayıs ‘Öğretmenler Günü'nde kötü çalışma koşullarını protesto
etmek için ülke çapında sokağa çıktı. Eylemlere yönelik polis saldırılarında gözaltına
alınanların olduğu bildirildi. ---- Bir çok kentte protesto eylemi düzenleyen öğretmenler
kötü çalışma koşullarına ve düşük maaşlara karşı taleplerini dile getirdi.
"Iran Human Rights Monitor"un aktardığına göre, Tahran Milli Eğitim Müdürlüğü önünde
toplanan göstericilere polis saldırdı, sendika üyesi 2 öğretmen gözaltına alındı.
Öğretmenler başkent Tahran'ın yanı sıra Doğu Azerbaycan, Kirmanşah, İsfahan, Kürdistan,
Batı Azerbaycan, Horasan ve Hemedan'da da Eğitim Bakanlığı'na ait binaların önünde gösteri
düzenledi. (Kaynak: Yaşanacak Dünya) ----
http://www.yeryuzupostasi.org/2019/05/03/iranda-egitim-emekcileri-ulke-genelinde-sokaga-cikti/