(tr) Lafanzin'in 5. Sayısı Çıktı!

a-infos-tr at ainfos.ca a-infos-tr at ainfos.ca
Tue Feb 22 14:41:17 CET 2011

Lafanzinin bu sayısı Goethe'nin "En Ümitsiz Kölelik Kendini Özgür
Sandığındır" sözünü konu alınarak "eğitim" konsepli bir sayı olarak
çıktı. Bu sayıda köleliğin tarihsel sürecini ve günümüzdeki hali,
geleceğin üniversitelere kapatılması,okulda çaktırmadan kafamıza
çakılanlar, liseden kaçama taktikleri gibi yazılar
bulunmaktadır.Eğitim karşıtı bir manifesto niteliğindeki bu fanzini
aşağıdaki adreslerden temin edebilirsiniz.

İstanbul

Mephisto Taksim
İstiklal Cad. No.125 - Beyoğlu

Mephisto Kadiköy
Caferağa Mah. Muvakkithane Cad. No: 5 - Kadıköy

Kafe 26A
İstiklal Caddesi , Tel Sokak , No:26A - Beyoğlu

Semerkant
Süslü Saksı Sokak, No:5 - Beyoğlu

Yakında farklı illerden ve ilçelerden adresler eklenecektir..

lafisyanda at gmail.com

Kaynak: http://www.lafisyanda.org/php/?p=975