(tr) Sistemin Cahilleri Özgürleşiyor - 5 Kasım'da Beyazıt Meydanı'nda

a-infos-tr at ainfos.ca a-infos-tr at ainfos.ca
Sat Nov 6 02:36:45 CET 2010

Üniversiteler, kapitalizmi üreten-örgütleyen-sürdürebilirliğini
sağlayan en önemli kamusal alandır.Bilginin, şirketleşen algılarda
yarattığı değer(kimlik) üzerinden oluşturduğu tarifi(yani diploma);
bilgiyi yaşamın kendisinden ve yaşamsal değerinden koparıp
hiçleştirmesi(metalaştırması) bizi edilgen konuma düşürür ve sadece
bireyin kapitalizm içindeki egosunu tatmin eder.
2 ve 7 yıl arasında değişen sözde öğretimin bizi ‘akıllı’ olarak
sıfatlandırmasının(etiketlemesinin) hiçbir gerçekliği yoktur.Çünkü ,
malum süre içinde kapitalizm bizi cahilleştirmekten başka bir şey
yapmaz.
Küresel sömürünün yegane koruyucusu olan devlet ise , bu cahillik
durumunu devamlılığı için yarattığı kurumlarıyla bir karabasan gibi
bireyin üzerine çöreklenir.YÖK’üyle , kampüsler içinde kurulan
karakollarla , sürekli kayıtta olan kameralarıyla, bizlere süresiz
gözaltı yaşatarak içimizdeki devleti-korku impratorluğunu büyütmek
istiyorlar.
Yanılma !
Tüm bu olup bitenler ne senin güvenliği ne de parlak gelecek düşlerin
içindir.Bütün bunlar sermayenin güvenliğinin ve geleceğinin
teminatıdır.Unutma bu düzende güvende değiliz ve geleceğimiz ise
kapkara.
“Yüreğimizde yeni bir dünya taşıyoruz, şimdi şu anda bu dünya büyümekte.”
DAF (Devrimci Anarşist Faaliyet)
Bilginin İktidarına , Denetim – Gözetim toplumu çabasına , Bunların
toplamından başka bir şey olmayan devlet ve kurumu YÖK’e karşı 5 Kasım
Saat 14:00′te Kara bayraklarla Beyazıt Meydanı’ndayız !