(tr) İsviçre, Aarau: Polis baskısı ve devrimci tutsaklar mitingi

a-infos-tr at ainfos.ca a-infos-tr at ainfos.ca
Wed Feb 24 23:09:29 CET 2010

Bugun [20.02.2010] saat 15 de Aarau sehrinde yapilan polis baskisi ve
cezaevleri protesto yuruyusu yapildi. Katilim 300 kisilik Anarsistler,
antifasistler ve turkiyeli sol grup yogun polis kordonu ve ablukasi
altinda katilimin azligina ragmen gerceklesti. Izinsiz korsan eylem
icin sehir polisi Kanton polisinden yardim istedi. Polis sayisi 1000
in uzerinde gergin sekilde yuruyusu adim adim takip ettiler. Emniyet
subesi onunde yuruyus durdu ve polis alehinde sloganlar atildi.
yuruyus sirasinda isvicreli neonaziler ve turkiyeli  MHP li fasistler
saldirmak isteyince gostericiler mudahale etmek istediler. Polis olaya
mudahale edip turkiyeli fasistleri lokallerine geri soktu. isvicreli
ve turk fasistler birlikte provokasyon yaratmak istediler. Miting
dagiliminda karakokcu bir arkadasimizi tek yakalayan  MHP li 5 fasist
saldirip yumruklamaya baslamalari uzerine polis araya girdi.
Miting olaysiz birsekilde son buldu.

karakok Otonomu tr / ch