(nl) vrije bond: VIO.ME: Alle zeep die je nodig hebt...

a-infos-nl op ainfos.ca a-infos-nl op ainfos.ca
Za Feb 10 08:50:49 CET 2018

Zoals eerder aangekondigd, zal er door Globalinfo in Nederland zeep van de Griekse
producenten-in-zelfbeheer VIO.ME (door)verkocht worden. Globalinfo verdiend hier zelf
niets aan. Op het 2.Dh5-festival hebben ze een stand waar je de verschillende soorten zeep
alvast kunt zien en proberen. ---- Naast het verkopen vanaf de stand bij 2.Dh5 heeft
Globalinfo het idee om in de toekomst eens in de paar maanden een grote bestelling bij de
producenten te doen, zodat ze de transportkosten beperkt kunnen houden. Iedereen die een
bestelling gedaan heeft, kan het vervolgens af komen halen. Het idee van Globalinfo is dat
je zelf in je omgeving, of in je pand of bij je collectief een bestelling maakt, en die
naar hun stuurt. Zij verzamelen dan alle deel-bestellingen, maken er een grote van en
organiseren een feestelijke afhaalbijeenkomst als de boel binnen is.

Hier vind je een formulier (pdf) met de (voorlopige) prijzen.

Voor het orginele bericht zie Globalinfo.

https://www.vrijebond.org/vio-me-zeep-nodig-hebt/